Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2020

Ρουτίνα - Rutina - Rotina

  

Κωνσταντίνος Παλαιολόγος

 

Ρουτίνα 

Ξυπνάω καθημερινά πριν τις 08.00. Κοιτάζω για καινούργια μηνύματα στο κινητό. Σηκώνομαι και ανοίγω διάπλατα την μπαλκονόπορτα (4 βήματα). Αμέσως μετά πηγαίνω στο σαλόνι (27 βήματα), ανοίγω και εκεί διάπλατα τις μπαλκονόπορτες, κατόπιν στην κουζίνα (18 βήματα) για πρωινό, ύστερα στο γραφείο με τον υπολογιστή (11 βήματα). Αποφεύγω τις ειδήσεις (μέχρι τις 12.00).

Κτίζω μεθοδικά μια καινούργια ρουτίνα.

 

 

 

Κonstantinos Paleologos

 

Rutina 

Me despierto cada día antes de las 08.00. Compruebo si tengo algún mensaje nuevo en el móvil. Me levanto de la cama y abro de par en par la puerta del balcón (4 pasos). Justo después, me dirijo al salón (27 pasos), abro bien las puertas de los balcones, voy luego a la cocina para desayunar (18 pasos) y, a continuación, a la mesa del ordenador (11 pasos). Evito las noticias (hasta las 12.00).

Construyo metódicamente una nueva rutina.

 

 

Traducción: Pedro Olalla


 

Κonstantinos Paleologos

 

Rotina 

Acordo todos os dias antes das 08h00. Olho ο meu telefone para ver se tenho novas mensagens. Levanto-me e abro de par em par a porta que dá para a varanda (4 passos). Logo depois, vou para a sala (27 passos), abro de par em par as portas da varanda lá também, depois para a cozinha (18 passos) para o café de manhã, em seguida, para o escritório com o computador (11 passos). Evito o noticiário (até às 12h00).

Construo metodicamente uma nova rotina.

  

Tradução: Eleni Vlachou

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου